BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Bankai ir klientų aptarnavimas

Trumpas įrašas apie bankus.  Aš Lietuvoje naudojuosi dviejų grandų (SEB ir Swedbank) paslaugomis.  Visąlaik laukdavau, kada kas nors iš tų bankų paklaus mano nuomonės apie jų klientų aptarnavimą. Nesulaukiau. Bet galiu drąsiai tvirtinti, kad iš viso paslaugų sektoriaus ten blogiausia aptarnavimo kokybė. Jie tiek kartų yra mane sunervinę, kad tikrai iš gyvenimo atėmė keletą mėnesių. O aš juk auksinis klientas! Kiekvieną kartą nusikeikdavau, kai pamatydavau, kad skambina asmeninė vadybininkė. Man net VMI ar Regitroje aptarnavimas ir profesionalumas yra aukštesnio lygio.  

Tai va, pabandom palyginti su US banku. Tapau Bank of America klientu. Pasirinkau, nes patiko pavadinimas. Be jokios analizės. Tiesa, tai bene didžiausias JAV bankas. Visų pirma, tai sąskaitą atidarė ir viską išaiškino labai profesionali konsultantė (tai daroma atskirai, ne prie langelio). Dėmesys kaip VIP klientui ir nesvarbu, kad mano studento pažymėjimas ant stalo guli. Maždaug dešimt minučių buvo skirta išaiškinti visus būdus, kaip sutaupyti banko mokesčių ir viską padaryti kuo pigiau (aš to neprašiau, bet matyt anksčiau minėtas pažymėjimas atliko savo darbą). Ir nebandė įbrukti jokių papildomų paslaugų - tik tai, ko prašiau, arba tai, kas taupo mokesčius. Šiek tiek skiriasi nuo Hansos, ką? Apmokė, kaip naudotis čekiais (taip, jie čia turi tokį XVI amžiaus išradimą, kuris, beje, žiauriai užknisa) ir internetine bankininkyste. Mokytis yra ką, nes pas juos neegzistuoja pavedimai taip, kaip mes juos suprantame.  Po savaitės pamoką teko pakartoti, nes studentas pasitaikė vidutinių sugebėjimų. Debetinę kortelę gauni iškart. Ji vadinasi „interim” (laikina). Be vardo ir pavardės. Bet naudotis gali iškart. Asmeninę atsiunčia per savaitę (ir taip, ji nieko nekainuoja).

Dabar geriausias bajeris. Sekmadienis 22 val. vakaro. Sugalvojau, atlikti tam tikrą operaciją. Kadangi pirmą kartą bandau, tai, aišku, nepavyko. Tuomet pastebėjau didelį mygtuką „HELP”. Paspaudus jį iššoka langas per kurį gali kalbėtis (rašyti žinutes) su konsultantu (ir nereikia rašyti jokių el.laiškų ir po to dvi dienas laukti atsakymo). Viskas vyksta kaip chat‘e. Aš parašau, ko noriu. Man konsultantė iškart gyvai atrašo. Žodžiu, Rachel‘ė prisijungė prie mano sąskaitos ir viską per 5 min. sutvarkė. Ir nereikėjo niekur eiti ar skambinti ir 10 minučių klausyti kad pasirinkite jus dominantį meniu o tuomet visi konsultantai užimti.  

Na ką, dabar per Skype skambinsiu į finansų maklerio įmonę Orion Securities, kuri „dirba kartu pagal Jūsų poreikius” , nes jie jau savaitė kaip jie nepastebi mano žinutės. Užgėrė per naujus turbūt.

Patiko (0)

Rodyk draugams

komentarai (3) | “Bankai ir klientų aptarnavimas”

  1.   Renata rašo:

    nu vat, o Lietuvoj, i ta pacia tema… Pries 3 metus uzdariau savo saskaita SEB banke. Siandien gaunu laiska - atvykite i banko poskyri, jei norite atnaujinti savo saskaita, kuria nesinaujodote metus, nes kitaip joje esancius pinigus persivesim sau… Skambinu, sakau, wtf? As gi neturiu saskaitos! o sako “turite”! Nu vat ir sedziu ir nesuprantu…

  2.   Kestas rašo:

    Kol kas dar neteko su bankais susidurt cia. Bet kas labiausiai uzknisa mane, tai kad ir kur paskambintum, atsiliepia gelezine boba (auto-atsakiklis).

  3.   Burokas rašo:

    As tai atradau kelia kaip spresti klausimus su Orion. Laiska cc siusk Aliui ir tada neisprendziami klausimai (tokie kaip, AGW obligaciju konvertavimas i akcijas, apie kuri konsultantas sake, neimanoma, paveluoti ir mes tingim krustis) issprendziami greitai ir teisinga linkme :)

Rašyk komentarą